Reboot

Üdv Mindenkinek.

Szeretnék bejelenteni valamit. Úgy döntöttem, újra indítom a blogot. El is mondom miért. Tudjátok jól, hogy tavaly október óta itthon vagyok. Bizony, olyan rég. És nem dolgozom. Az elején eléggé magam alatt voltam, a kudarc miatt. Idő kellett, hogy jobban érezzem magam. Ez így is lett. De csak ideiglenes volt. És igazából, ha őszinte akarok lenni magamhoz, soha nem is voltam teljesen túl ezen a dolgon. Aztán történtek dolgok velem az utóbbi időben, a közelmúltban, amik vissza löktek szépen a gödör aljára. 

reboot_wide_t_nv.jpg

Tegnap volt a mélypont. Megbántottam korábban egy volt blogtársunkat, és hosszú idő után bocsánatot akartam kérni tőle. Meg is tettem, de annyira beletiportam anno a lelkébe, hogy nem fogadta el ezt. És joggal. Megérdemeltem, és igaza volt, legközelebb majd kétszer meggondolom, kinek mit mondok. Megtanultam a leckét. 

Szóval ott voltam lelkileg a béka segge alatt, és már olyan gondolatok kezdtek járni a fejemben, amik nem helyesek. Ezért korán nyugovóra tértem, hogy kipihenten, tiszta fejjel legyek képes végig gondolni a történteket. Arra jutottam, szükségem van valamira, ami eltereli a gondolataimat. Ami leköt. És eszembe jutott, milyen jó volt az, mikor írtam korábban a blogot, és reggel azzal keltem, hogy ma írnom kell, mert várjátok. Jó volt utána nézni a dolgoknak, írni a bejegyzést, aztán pedig látni, és olvasni, hogy tetszik nektek. 

Ezért arra jutottam, folytatom. Talán nekem ez a keresztem. Hogy írjak. Nem tudom. Lehet. 

Szóval a blog témája Nagy-Britannia lesz. Az milyen ott az élet, mi kell oda, ha ott szeretne az ember élni, és dolgozni. Vagy mi visz rá embereket, hogy ott éljenek. Ahol mindig esik az eső. Természetesen tisztában vagyok vele, elkerülhetetlen az, hogy Krisz is szóba kerüljön. De nem ő a blog fő témája. Hanem az, hogy ő ott kint mivel szembesül most. Ez a cél. 

Igyekszem majd a régi színvonalat hozni, képekkel és videókkal kiegészíteni az írást. 

Remélem majd tetszeni fog, és talán vissza szivárognak a többiek is. 

A lényeg az, hogy most nyomok egy RESET-et az életemben, és újra indítom. 

press-to-reset-your-life_reference.jpg

És ezt fogom szem előtt tartani. 

eld_az_eleted.jpg

Legyetek jók. Ha tudtok. A többi nem számít. :)

Ez most csak úgy eszembe jutott. Ez a szám. Nagyon régen hallottam utoljára. Szóval nem kell belelátni semmit. :) :D